- принцип випереджальне навчання;
- принцип різноманітності пропонованих можливостей для реалізації здібностей учнів;
- зростання ролі позаурочної діяльності;
- принцип розвиваючого навчання;
- принцип індивідуалізації та диференціації навчання;
- принцип створення умов для спільної роботи учнів при мінімальній участі вчителя;
- принцип свободи вибору учням допомоги.
Вчитель для роботи з обдарованими дітьми. Їм потрібно, бути готовим до виконання різноманітних обов'язків, пов'язаних із навчанням обдарованих дітей бути цілеспрямованим і наполегливими переконуватиме використовувати у своїй діяльності інноваційні методи та технології навчання й розвитку дітей.
Удосконалити навчально-виховний процес, роботу з обдарованими дітьми, дати їм ґрунтовні, міцні знання, озброїти їх практичним розумінням основ наук допомагають:
- зростання ролі позаурочної діяльності;
- принцип розвиваючого навчання;
- принцип індивідуалізації та диференціації навчання;
- принцип створення умов для спільної роботи учнів при мінімальній участі вчителя;
- принцип свободи вибору учням допомоги.
Вчитель для роботи з обдарованими дітьми. Їм потрібно, бути готовим до виконання різноманітних обов'язків, пов'язаних із навчанням обдарованих дітей бути цілеспрямованим і наполегливими переконуватиме використовувати у своїй діяльності інноваційні методи та технології навчання й розвитку дітей.
Удосконалити навчально-виховний процес, роботу з обдарованими дітьми, дати їм ґрунтовні, міцні знання, озброїти їх практичним розумінням основ наук допомагають:
- олімпіади з базових дисциплін; · олімпіади з творчого мислення;
- олімпіади з кмітливості та логічного мислення;
- конкурси;
- конкурси знавців математики та логічного мислення;
- інтелектуальні ігри: "Ланцюжок", "Так чи Ні", "КВК", "Ерудит", "Поле чудес", "Брейн-ринг", "Перший мільйон", "Щасливий випадок", "Бізнес", "Інтелектуальний хокей", "Вікторина", Рольова гра", Дотепник", "Що? Де? Коли?", "Колесо фортуни", "О, щасливчик", "Зоряний час", "LG-Еврика", "Найрозумніший"...
Елементи змагань, що містяться в іграх, сприяють розвитку здібностей творчого мислення, залучають учнів до активного життя. Розв'язуючи ребуси, кросворди, учні поступово починають складати власні головоломки, що сприяє розвиткові пам'яті, уваги, кмітливості, учні вчаться:
- самостійно працювати з літературою;
- аналізувати та систематизувати отримані дані;
- робити висновки.
- самостійно працювати з літературою;
- аналізувати та систематизувати отримані дані;
- робити висновки.
Немає коментарів:
Дописати коментар